Справжній лідер самоврядування має бути обізнаний зі станом усіх справ, що виконуються, реалізуються чи готуються в колективі; вміти надати тактовну і повноцінну допомогу будь-кому з членів свого колективу у виконанні того чи іншого завдання; сприяти встановленню доброзичливих та товариських стосунків між усіма учасниками процесу самоврядування; турбуватися про створення позитивного іміджу своєї організації, закладу.

Голова:

  • стежить за виконанням статуту та законів навчального закладу;
  • координує і контролює роботу органу дитячого самоврядування навчального закладу;
  • координує роботу членів парламенту;
  • захищає та відстоює інтереси свого колективу;
  • реалізує свою передвиборчу програму;
  • веде пленарні засідання і підписує їх протоколи;
  • сприяє членам парламентських комісій у вирішенні проблемних питань, надає їм необхідну інформацію для діяльності;
  • звітує про роботу парламенту перед своїми виборцями на загальних зборах;
  • представляти свій парламент у державних та недержавних структурах, органах місцевого самоврядування, під час зустрічей з посадовими особами різних рівнів, а також зі школярами та іншими громадянами.

Заступник є першим помічником голови парламенту, тісно з ним співпрацює. Головний його обов’язок – організація системи роботи усіх комісій, що працює кожна у своєму напрямі й відповідають за реалізацію конкретних проектів.

Окрім цього він:

  • за відсутності голови виконує його обов’язки;
  • відповідає за реалізацію усіх затверджених на засіданнях програм та проектів, за своєчасне виконання плану роботи органу самоврядування;
  • розподіляє доручення між членами своєї команди, надає практичну і консультативну допомогу в питаннях виконання доручень;
  • відповідає за систематичне висвітлення життя та діяльності колективу у внутрішньому і зовнішньому середовищі.

 

Секретар:

  • веде протоколи всіх засідань;
  • готує необхідні матеріали та проекти документів для розгляду на нараді чи засіданні;
  • реєструє та систематизує всю вхідну і вихідну інформацію;
  • інформує членів активу про засідання і наради;

Від  уміння секретаря правильно і чітко вести документацію, швидко реагувати на вхідну інформацію і передавати її адресату великою мірою залежить успіх усього колективу.

 

Голова парламентської комісії:

  • готує і проводить засідання комісії;
  • ознайомлює членів своєї комісії з наявними законами, інформаційними матеріалами та іншою документацією, необхідною для діяльності комісії;
  • організовує розгляд, обговорення та підготовку конкретних документів, проектів, програм;
  • входить до складу відповідної комісії організаційного комітету.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]