З нагоди Року мов в Україні у школі відбувся декадник німецької мови, для реалізації якого було сплановано і проведено ряд заходів, а також здійснено навчально-виховну роботу. Метою даної роботи була популяризація предмету «Німецька мова» у школі, детальніше ознайомлення з культурою та традиціями німецькомовних народів, підвищення мотивації у вивченні німецької мови.
Для учнів 5-9 класів були влаштовані інтерактивні перерви, що відбувалися під гаслом « Дай відповіді на запитання та отримай 12». Під час перерв школярі могли з користю провести вільний час, перевірити набуті знання з мови та у результаті отримати високі бали з предмету .
Учням старших класів був запропонований конкурс есе «Die Ukraine ist in Europa », де старшокласники висловили своє бачення щодо місця нашої держави у європейському просторі та можливості її економічного та суспільного розвитку.
Уперше найбільш вмотивовані учні 7, 8, 10 класів взяли участь у Всеукраїнській предметній олімпіаді з німецької мови «Олімпус».
Було проведено ряд навчально-виховних заходів на різноманітну тематику, зокрема: інтерактивна виставка для учнів 8 класу «Німеччина в особистостях», суть якої полягала у створенні учнями власних мультимедійних презентацій про найвідоміших чи найцікавіших на їхню думку німецьких персоналій, що істотно вплинули на розвиток суспільства. Для учнів інших класів теж були запропоновані навчально-виховні заходи на різноманітну тематику. Для учнів 5 класу був влаштований урок-квест «Wir kennen schon Deutsch », у якому учні класу, поділені на 3 команди, проходили на станціях різноманітні конкурсні випробовування на знання програмного лексико-граматичного матеріалу та збирали необхідні для виграшу фішки з літерами ключового слова. Учні 6 класу взяли участь у конкурсі розумників та розумниць «Wer ist am klügsten?», що представляв собою змагання між двома командами «Lustige» та „ Gluckliche“ , які змагалися у знанні німецької лексики, граматики, розумінні прослуханого та прочитаного, окрім того, у ерудиції та винахідливості..
Семикласники взяли активну участь у конкурсі декламаторів. Метою даного конкурсу було виявлення творчих, театральних здібностей школярів засобами іноземної мови. Протягом декадника учні цих класів продемонстрували не лише знання мови та країнознавства Німеччини, але й проявили свою креативність, допитливість та критичне мислення.
Предметний тиждень завершився підведенням підсумків конкурсів та відзначенням найактивніших учасників.