Про підсумки Року англійської мови в школі

На виконання наказу управління освіти № 535-осн. від 25.12.2015      «Про затвердження заходів, спрямованих на популяризацію англійської мови», наказу по школі № 19 від 25.01.2016 «Про затвердження заходів, спрямованих на популяризацію англійської мови в школі», плану роботи навчального закладу на 2016-2017 на­вчальний рік у Рівненській спеціалізованій школі         І-ІІІ ступенів «Центр надії» з метою розширення доступу учнів до світових економічних, соціальних, освітніх і культурних можливостей, які відкриває знання та використання англійської мови, забезпечення інтеграції України      до європейського політичного, економічного і науково-освітнього простору, було розроблено та проведено комплекс заходів, спрямованих на популяризацію англійської мови, розвиток в учнів культури спілкування            в процесі формування всіх компонентів іншомовної комунікативної компетенції.

Упродовж року вчителі англійської мови проводили інформаційно-роз’яснювальну роботу серед учнів та батьків школи щодо можливостей, які забезпечують різноманітні державні та міжнародні програми, у тому числі професійного спрямування, ознайомлювали з перспективами, які відкриваються в разі участі в них. Цьому сприяли створені чисельні учнівські блоги, розміщення інформації у шкільних учнівських газетах,  на сайті школи, на сайті громадської організвції Go Global, проведення вебінарів, розміщення методичних та інформаційних матеріалів на методичному порталі «Book-server управління освіти» тощо.

Вчителі англійської мови продемонстрували високий рівень професіоналізму, під час підготовки та участі у різноманітних міських фахових конкурсах, проектах, презентаціях, спрямованих на підвищення методичного рівня. Про це свідчить перемога вчителів Огороднічук Л.П. (ІІ місце),   Шмарчук Н.С. (ІІІ місце) у міському конкурсі «Електронне методичне портфоліо» та перемога вчителів Іщук А.П. (ІІ місце), Костюкович О.П.           (ІІ місце), Ткачук А.О. (ІІІ місце) у міському конкурс навчальних проектів         з теми «Україна» серед учителів.

Учителі англійської мови протягом року активно вели пошук шкіл-партнерів для налагодження міжнародного співробітництва з навчальними закладами країн-носіїв англійської мови. Результатом стало налагодження співпраці шкільного європейського клубу «Єврокрок» (керівник Ткачук А.О.)    з American Overseas School of Rome в рамках проекту Global Education Programs «People to people International», організованого Британською радою в Україні.

Співпраця відкрила можливості участі учнів школи у маштабному міжнародному проекті «Bring the world to your classroom», мета якого запровадження міжнародних традицій святкування в Україні. Відео-урок  «Святкування Halloween в школі «Центр надії» (жовтень, 2016) високо оцінили вчителі школи-партнера. Його розміщено на сайті інформаційного агенства США  «People to People International».

Завдяки співпраці не лише члени євроклубу, а й інші учні школи взяли участь у міжнародному конкурсі ессе “Belonings” (листопад 2016) та  конкурсі «Shakespeare lives at schools» (Macbeth competition, грудень 2016). Відеоуривок вистави за участю учнів нашої школи також розміщено на сайті British Council.

Основною метою навчання іноземної мови в школі є не лише формування в учнів комунікативної компетентності, а й соціокультурний розвиток школярів, що обумовлюють володіння мовою як засобом міжкультурного спілкування  у діалозі культур. З метою формування творчого, полікультурного навчально-виховного середовища, що мотивує та стимулює інтерес учнів до вивчення не лише іноземної мови, а й культури, традицій інших англомовних країн протягом Року англійської мови вчителі школи організовували різноманітні конкурси, турніри, змагання з англійської мови та готували  учнів школи  до участі у різноманітних міських заходах, змаганнях, олімпіадах тощо. Результатом є перемога учнів 2 класу (ІІ місце, вчитель Огороднічук Л.П.)         у міському фестивалі інсценівок англійською мовою “Fairy tales” (березень, 2016 р.), активна участь учнів 5-11 класів у міському фестивалі «Читаймо Шевченка іноземними мовами» (березень, 2016 р.), перемога учнів 4 класу  Бєлобрової Уляни, Дулюка Захара (ІІ місце, вчитель Огороднічук Л.П.),  6 класу Басюк Єлізавети (ІІІ місце, вчитель Ткачук А.О.), Скотаренко Олександри (ІІ місце, вчитель Іщук А.П.) у міському конкурсі селфі “English in my life” (січень-травень 2016 р.), перемога учениці 4 класу Чубунової Ярослави (ІІ місце, вчитель Огороднічук Л.П.) та учениці  5 класу  Свердлюк Мар’яни (ІІ місце, вчитель Вареник М.С.) у міській олімпіаді «Юні знавці англійської мови» (квітень, 2016 р.), перемога учениці 11 класу Мичко Анастасії (ІІ місце, вчитель Керницька В.В.) та учениці 10 класу Дембіцької Юлії (ІІ місце, вчитель Трибущук Л.В.) у міському конкурсі на кращий твір-есе “Ukraine is in Europe” (травень, 2016 р.), перемога команди учнів 10 класу з  віршем “I am” by John Clare (ІІ місце, вчителі Іщук А.П., Костюкович А.П.), учениці 7 класу Федорчук Валерії із сонетом №130  Вільяма Шекспіра (ІІ місце, вчитель Ткачук А.О.) та учениці 2 класу Анни-Луїзи Мілвей з віршем “Sick” (І місце, вчитель Федорчук О.В.) у міському конкурсі на краще декламування поезії англійською мовою (жовтень, 2016 р.), перемога команди  учнів 7 класу у складі Мерчант Мішелі, Шевчука Ярослава та Глотко Божени  (І місце, учителі Ткачук А.О., Іщук А.П., Шенкнехт О.В.) у міському конкурсі “Smart Kids” (жовтень, 2016 р.).

         Щороку у жовтні-січні команда учнів 8-11 класів гідно представляє школу на міській олімпіаді з англійської мови, міському та обласному конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН. Рік англійської мови в Україні також став для учнів закладу результативним:

 

Результати участі учнів школи «Центр надії»

у міському етапі  Всеукраїнської олімпіади з англійської мови

(жовтень, 2016 р.)

Прізвище та ім’я

Місце

Предмет

Клас

Вчитель

  1.  

Корольова Поліна

ІІ

англійська

мова

11

Павлюк Т.Ф.

  1.  

Семенюк Артем

ІІ

англійська

мова

10

Іщук А.П.

  1.  

Демченко Ольга

ІІІ

англійська

мова

10

Костюкович О.П.

  1.  

Басюк Дарія

І

англійська

мова

9

Грекул Л.В.

  1.  

Степанюк Андрій

ІІІ

англійська

мова

9

Лебедюк В.В.

  1.  

Коваленко Роман

ІІ

англійська

мова

8

Бондар І.В.

 

Результати участі учнів школи «Центр надії»

в обласному етапі  Всеукраїнської олімпіади з англійської мови

(січень, 2016 р.)

 

Прізвище та ім’я

Місце

Предмет

Клас

Вчитель

1.

Семенюк Артем

І

англійська мова

9

Іщук А.П.

 

Результати участі учнів

школи «Центр надії» у І етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту

науково-дослідницьких робіт слухачів МАН

(грудень, 2016 р.)

 

Прізвище та ім’я

Місце

Предмет

Клас

Вчитель

1.

Мичко Анастасія

ІІ

англійська мова

11

Керницька В.В.

2.

Демченко Ольга

ІІ

англійська мова

9

Костюкович О.П.

 

 

Результати участі учнів

школи «Центр надії» у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту

науково-дослідницьких робіт слухачів МАН

(січень, 2016 р.)

 

Прізвище та ім’я

Місце

Предмет

Клас

Вчитель

1.

Семенюк Артем

ІІ

англійська мова

9

Іщук А.П.

2.

Мичко Анастасія

ІІ

англійська мова

11

Керницька В.В.

3.

Демченко Ольга

ІІ

англійська мова

9

Костюкович О.П.

 

Значним досягненням є перемога у травні 2016 року учениць 10 класу Нагорної Аліни та Олексюк Лідії  (учитель Павлюк Т.Ф.) у міжнародному конкурсі – «Програма обміну майбутніх лідерів» Flex – програмі культурного обміну, яка здійснюється Бюро у справах освіти та культури Державного департаменту США за підтримки МОН молоді та спорту України.                      У 2016-2017 н.р. учениці навчаються у державних школах штатів Колорадо      та Техас, проживають в американських родинах.

Впродовж 2016 року було проведено два декадники англійської мови –        у березні та листопаді. Під час першого декадника для учнів початкової школи було проведено шкільний конкурс інсценівок  ”In The World of Fairy-Tales”. Учні 1 класу (вчителі Федорчук О.В., Лебедюк В.В., Боровець С.М.) представили уривок з вистави ”The Snow White and The Seven Dwarfs”, учні       2 класу (вчителі Огороднічук Л.П., Бурдіна Л.О., Керницька В.В.) – виставу ”Gingerbread Girl”, 3 класу (вчителі Бурдіна Л.О., Костюкович О.П.,       Шмирига О.А.) – виставу ”The Wolf and The Seven Pigs”, а учні 4 класу   (вчителі Павлюк Т.Ф., Костюкович О.П., Трибущук Л.В.) – уривок з вистави ”Cinderella”.

Для учнів 5 класу (вчителі Кінас О.В., Шмарчук Н.С., Вареник М.С.) було проведено поетичний фестиваль ”English Poetry Festival”, на якому учні продемонстрували свої знання англійської поезії. Між учнями 6 класу (вчителі Ткачук А.О., Іщук А.П., Шенкнехт О.В.) було проведено інтелектуальне змагання ”The Brainiest”. Учні 7 класу (вчителі Полех Е.Д., Бондар Е.Д.) здійснили віртуальну подорож Великобританією, під час якої продемонстрували свої знання історії, культури звичаїв та традицій країн об’єднаного королівства. Між учнями 8 та 9 класів  (вчителі Лебедюк В.В., Грекул Л.В., Іщук А.П., Костюкович О.П.) було проведено конкурс мультимедійних проектів ”I Love Ukraine”. Учні 10 класу (вчителі         Трибущук Л.В., Павлюк Т.Ф.) організували музичний фестиваль                   “With the Beatles”. Учні 11 класу (вчитель Керницька В.В.) провели              прес-конференцію “Bring traditions to your classroom”.

У період з 14.11.2016 року по 25.11.2016 року в закладі було проведено    ІІ декадник іноземних мов. Під час декадника з учнями  школи було проведено наступні заходи:

– Виставка-конкурс стіннівок «English Speaking Countries» (1-8 класи). Переможці: ”Cartoons Characters” (3 клас, вчитель Огороднічук Л.П.),   ”Favourite Bible Verses” (6 клас, вчитель Шмарчук Н.С.).

 

 

     15.11.2016 року відбувся  конкурс декламаторів англійської поезії English Poetry Recitation Contest серед учнів 1-11 класів. Учні читали відомі вірші Джорджа Байрона, Вільяма Шекспіра, Генрі Девіса, Вільяма Блейка, Роберта Бернса, Елізи Фолен. Серед молодших школярів найкращим декламатором стала Анна-Луїза Мілвей з віршом  Шел Сільверстейн “Sick Переможцями стали учениця 7 класу Федорчук Валерія (Сонет 130 Вільяма Шекспіра), учениця 9 класу Кім Чемерик (вірш Генрі Девіса “Leisure”), та команда десятикласників з  патріотичним віршем Джона Клера “I am”.

 

 

 

 

 

    16.11.2016 року для учнів 1 класу було проведено відкриту бесіду                    на морально-етичну тему «Учись цінувати свій час» (”There is a time for work and a time for play”).

Для учнів 2 класу (вчителі Федорчук О.В., Боровець С.М., ЛебедюкВ.В.) було проведено розважальний захід Harvest Festival з розв’язуванням кросвордів, шарад, танцями, піснями та вікторинами.

18.11.2016 року учні 3 класу (вчителі Огороднічук Л.П., Керницька В.В., Бурдіна Л.О.) змагались у інтелектуально-розважальній грі ”In the World of English”. Учні продемонстрували свої знання англійських римівок, приказок, пісень, скоромовок.

24.11.2016 р. Для учнів 4 класу (вчителі Антонюк В.К. та Бурдіна Л.О.) було проведено інтерактивну  гру  „Друзі пізнаються у біді” (”A Friend in Need is a Friend Indeed”).  Найкращими знавцями англійської мови стали: Лебедюк Віталіна та Мерчант Мелоді.

Також цього дня для учнів 5 класу (вчителі Прислупська К.С.,      Трибущук Л.В., Павлюк Т.Ф.) було проведено відкриту виховну годину «Усе виконуй із бажанням» (”Whatsoever your hand findeth to do, do it with might”).     В кінці бесіди учні разом зробили висновок, що робити добро слід починати першим. Найактивнішими в обговоренні були Чубунова Ярослава, Огороднічук Юлія, Нечидюк Максим, Радзіховська Вероніка, Полюхович Роман.

22.11.2016 року для учнів 6 класу (вчителі Шмарчук Н.С., Кінас О.В., Вареник М.С.) було проведено відео-урок ”An Introduction to Great Britain” Після перегляду фільму діти виконували різнорівневі завдання.               Для підвищення мотивації учнів до вивчення англійської мови на уроці було створено декілька яскравих колективних проектів про  визначні місця Великобританії. Відмінні знання показали Свердлюк Мар’яна, Кобан Дарія, Павлюк Романа, Костюкович Анна.

Для учнів 7 класу (вчителі Ткачук А.О., Іщук А.П., Шенкнехт О.В.)  було проведено шкільний конкурс знавців англійської мови “Smart Kids”. Школярі змагались за звання найрозумнішого. Учасники мали змогу проявити свою кмітливість та ерудованість, долаючи етапи квесту. Переможцями стали Федорчук Валерія, Шевчук Ярослав, Глотко Божена, Мерчант Мішель.

 18.11.2016 р. учні 8 класу відвідали  ресурсний центр „Вікно в Америку”     в  Обласній  науковій  бібліотеці, де збагатили свої знання про політичне, економічне, культурне, освітнє та суспільне життя США. Також учні ознайомились із правилами  міжнародної навчальної гри Trace Effects, що надає можливість реалізувати на практиці знання англійської. Учні з задоволенням читали твори американських авторів Nathaniel Hawthorne «The Scarlet Letter», Mark Twain «Life on the Mississippi»  в електронному форматі на  інтернет-планшетах iPad.

 

Для учнів  9 класу (вчителі Лебедюк В. В., Грекул Л.В.) було  організовано брейн-ринг  ”Do You Know Great Britain?” Учням були запропоновані завдання на знання лінгвокраєзнавчого матеріалу. Учні продемонстрували відмінні знання не лише про визначні місця Великобританії, а й про культуру, систему освіти, політичний устрій країни. Вирішальним став конкурс капітанів, який      і визначив команду-переможця.

    Учні 10 класу (вчителі Іщук А.П., Костюкович О.П.) провели фестиваль англійської літератури ”In the World of Shakespeare”. Учні декламували сонети У.Шекспіра в оригіналі та варіанти їх перекладу відомими поетами. Найяскравішим моментом фестивалю стала вистава «Ромео та Джульета», під час якої  учні продемонстрували не лише чудове знання твору, а й свої акторські здібності. Учні та вчителі школи отримали справжню насолоду від перегляду.

17.11.2016 року учні  11 класу (вчителі Павлюк Т.Ф., Трибущук Л.В.) відвідали інтелектуальне  кафе  ”Veni, Vidi, Vici”. Випускників було  поділено на команди “Canada”, “The United States”, “Great Britain”. Учні продемонстрували відмінні знання про реалії англомовних країн. Переможцем стала команда “ The United States”, капітаном якої був Лега Оскар.

     21.11.2016 року була проведена виставка кращих учнівських зошитів  серед учнів молодшої школи. Учнівські зошити виявились охайними, з відмінним       і каліграфічним виконанням домашніх та класних робіт. Переможцями стали Павлова Анна (2 клас), Ткачук Дарія (2 клас), Твердохліб Наталія (3 клас),  Селецька Соломія ( 3 клас), Лебедюк Єліна  (4 клас).

Всі переможці та активні учасники заходів були нагороджені грамотами та солодкими подарунками. Найкращі знавці англійської мови   у кожному класі отримали спеціальні призи .

Громадська організація Go Global  у співпраці з Міністерством освіти            і науки України та Британською Радою запропонувала всім загальноосвітнім навчальним закладам України взяти участь у Всеукраїнському проекті “Тиждень англійської мови”. Мета проекту – популяризація вивчення іноземних мов та волонтерського руху в Україні, сприяння міжкультурному діалогу та громадській дипломатії. Проект присвячений офіційному закриттю Року англійської мови в Україні. У період з 12.12.2016 року по 20.12.2016 року шкільна родина «Центру надії» приєдналась до Всеукраїнського "Тижня англійської мови", під час якого з учнями  школи було проведено наступні заходи:

Виховна година у 2 класі «В сімейному колі» “In a Family Circle” (вчителі Федорчук О.В., Лебедюк в.В., Боровець С.М.), на якій учні познайомили один одного з історією та традиціями своїх родин;

– Інтегрований відкритий урок “Holidays” для учнів  3, 4  класів (вчителі Огороднічук Л.П., Керницька В.В., Федорчук О.В., Бурдіна Л.О.), на якому учні дізнались про традиції святкування Різдва та Нового року в англомовних країнах;

 

– Інтерактивна гра  “The Best Shakespeare’s Works” для  учнів 5.6 класів (вчителі            Прислупська К.С., Костюкович О.П.. Кінас О.В., Шмарчук Н.С.,              Вареник М.С.,), на якій учні продемонстрували свої знання творчості великого британського письменника, поета, драматурга;

Драматизація уривків трагедії В.Шекспіра «Macbeth», яку підготували учні             7 класу (вчителі Ткачук А.О.. Іщук А.П., Шенкнехт О.В.);

– З презентацією життєвого та творчого шляху Вільяма Шекспіра перед учнями    5-7 класів виступили учні  8 класу (вчителі Бондар І.В. та Полех Е.Д.);

– Музично-літературну композицію  з інсценізацією уривків  п’єси В.Шекспіра „Ромео і Джульєта” – “Shakespeare is Immortal” підготували учні 9 класу (вчителі. Лебедюк В.В., Грекул Л.В.);

 

–  Літературний фестиваль – The English  Literature Festival ”In the World of Shakespeare’s Life and Work” організували учні 10 класу  (вчителі  Костюкович А.П., Іщук А.П.);

– Засідання інтелектуального кафе “Shakespeare’s Idioms”провели учні               11 класу (вчителі Трибущук Л.В.. Павлюк Т.Ф.).

Однією із головних подій тижня стало – 14 грудня 2016 року – День англійської мови  «Shakespeare Day» у школі. Цього дня в актовій залі пройшов театральний марафон, на якому учні всіх класів  продемонстрували  театральні постановки, присвячені пам’яті видатного Британського поета та драматурга Уільяма Шекспіра.

Слід зазначити, що для підготовки Всеукраїнського “Тижня англійської мови” вчителі школи  використовували  методичні матеріали, надані  Британською Радою в Україні.

Інформацію про всі заходи, проведені протягом Всеукраїнського “Тижня англійської мови”,  було розміщено на на сайті навчального закладу та на сайті join@goglobal.com.ua.

З метою формування творчого, полікультурного навчально-виховного середовища, що мотивує та стимулює інтерес учнів до вивчення не лише іноземних мов, а й культури, традицій інших країн та народів у червні           2016 року на базі школи було створено пришкільний англомовний табір відпочинку для учнів 1-6 класів з денним перебуванням ”Rainbow” (начальник табору Керницька В.В.)  Протягом тематичних днів ”Education Day”, ”Day of Friendship”, ”Cross-Cultural Day”, ”Fun Day”, ”Children’s Day”, “Fairy Tale’s Day” вчителями англійської мови були проведені наступні виховні заходи: ”Children’s Rights”, ”Ready! Steady! Go!”, “Let’s Go On the Stage”, “Lullabies of different nations”, ”Staging of Fairy Tales”,  “Pyjamas Party”, а також вікторини,  квести, вокальні, танцювальні, спортивні конкурси та змагання між загонами із нагородженням переможців.

  “Healthy Day” запам’ятався дітям квестом “Подорож стежинками здоров’я”, організованим спільно з медичною сестрою табору та студентами-волонтерами.

“Pet’s Day” відзначився зворушливою зустріччю з представниками благодійного фонду допомоги безпритульним тваринам “Happy Paw”, після якої діти охоче презентували своїх домашніх улюбленців на виставці тварин.

Надзвичайно цікавою та пізнавальною була зустріч вихованців табору            з офіцерами патрульної поліції м. Рівного під час “Life Safety Day”, в кінці якої було проведено конкурс малюнку “Безпека на дорозі – безпека життя”.

    Вихованці мали змогу продемонструвати свої яскраві таланти протягом “Rainbow Talents Day”.  Цікаві майстер-класи з квілінгу, боді арту, роботи                 з пап’є маше, декупажу  об’єднали дітей навколо своїх вчителів в останній день відпочинку в таборі “Good-bye, Summer Camp!”

Під час відпочинку у таборі школярі продовжували вдосконалювати  навички володіння англійською та німецькою мовами. Завдяки досвідченим вчителям вони брали участь в інтелектуально-розважальних заняттях.  Під час «англомовної» частини дня учасники мовних загонів працювали за модульною технологією навчання, поглиблювали свої знання з тем «English Speaking Countries»,  «Sport»,  «Body parts»,  «Nature» та працювали над проектом “Healthy Body, Healthy Mind” ( В здоровому тілі – здоровий дух ). Вихованці готували різні проекти, брали участь у вікторинах, квестах, грали в різноманітні рухливі та логічні ігри.

Вчителі англійської мови сприяли широкому висвітленню заходів, спрямованих на популяризацію англійської мови на сайті нашої школи, на методичному порталі “Book-server  управління освіти”, на сайті громадської організації Go Global та у науково-методичному  журналі „Англійська мова і література”.

У вересні 2016 року школа приєдналась до  міжнародного проекту «Go Global camps». Очікується, що у червні 2017 року у шкільному мовному таборі поруч з вчителями закладу будуть працювати волонтери з англомовних країн.

Протягом року вчителі англійської мови школи активно розміщували свої методичні та інформаційні матеріали на методичному порталі Book-server управління освіти Рівненського міського виконавчого комітету та на сторінках науково-методичного журналу «Англійська мова та література», а саме:       Іщук А.П. «Формування соціокультурної компетенції» (фрагмент виховного заходу в 11 класі). Науково-методичний журнал „Англійська мова                     та література” № 4-5. Лютий, 2016 року; План-конспект уроку „Environmental Problems”. Науково-методичний журнал  „Англійська мова та література” № 16. Липень, 2016 року; Огороднічук Л.П. «Орієнтовне календарне планування          з англійської мови у 3 класі на І семестр 2016-2017 н.р.». Навчальний інформаційно-інноваційний центр управління освіти Рівненського міського виконавчого комітету, Bookserver. Вересень, 2016 року.; «Шляхи формування соціального досвіду учнів на уроках англійської мови в умовах полілінгвального середовища». Науково-методичний журнал „Англійська мова та література” № 16-18. Червень,  2016 року; Конспект виховного заходу у 4 класі “Tolerance”. Науково-методичний журнал „Англійська мова у початковій школі”. Жовтень, 2016 року; «Сценарій казки «Gingerbread Girl». Науково-методичний журнал „Англійська мова у початковій школі” № 12. Грудень,   2016 року; Трибущук Л.В. «Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 10 класі на І семестер» (Solutions Upper-Intermediate 2nd edition). Навчальний інформаційно-інноваційний центр управління освіти Рівненського міського виконавчого комітету, Bookserver.  Січень,  2016 року; «Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 10 класі             на ІI семестер (Solutions Upper-Intermediate 2nd edition). Навчальний інформаційно-інноваційний центр управління освіти Рівненського міського виконавчого комітету, Bookserver.  Січень,  2016 року; „Крок за кроком            до Європи”. Презентація шкільного Євроклубу „Крок”; Дидактичні матеріали до факультативного курсу „Літературна мозаїка” 10 клас (І частина).        Бурдіна Л.О. Навчальний інформаційно-інноваційний центр, Bookserver, Вересень 2016 року; «Орієнтовне календарне планування з англійської мови        у 4 класі на І семестр 2016-2017 н.р.»; Керницька В.В. Навчальний інформаційно-інноваційний центр, Bookserver. Вересень 2016 року; «Орієнтовне календарне планування з англійської мови у 1 класі на І семестр 2016-2017 н.р.».

Також важливою практичною складовою під час Року англійської мови         в Україні  є випуск у грудні 2016 року авторським колективом вчителів англійської мови ІІ частини навчальних посібників для проведення факультативних курсів та курсів та вибором у ІІ семестрі: 5-8 класи – «Літературна мозаїка», 9 клас – «Пізнаємо Україну», 10-11 класи – «Ділова англійська» та «Гіди-перекладачі». Дані дидактичні матеріали дають можливість застосовувати на уроках саме такі інноваційні технології навчання, які передбачають організацію навчального процесу, побудованого на взаємодії всіх його учасників. Вчителі віддають перевагу наступним технологіям навчання: предметно-орієнтованій, особистісно-орієнтованій, технології партнерства; органічно пов’язують особистісно-орієнтовані ситуації                  із сучасними методами і прийомами організації пізнавальної, пошукової діяльності учнів. Поряд із традиційними, вчителі проводять нетрадиційні уроки, такі як урок-гра, урок-театралізована вистава, семінар, круглій стіл, конференція, презентація, диспут, інтегровані уроки, які сприяють створенню реальних комунікативних ситуацій спілкування на уроці, спонукають учнів до активної участі у процесі навчання та сприяють збагаченню їх полікультурного досвіду з метою підготовки учнів конкурентноспроможніх у європейському                   та світовому освітньому просторі, захищених та мобільних на ринку праці, здатних робити особистий духовно-світоглядний вибір, озброєних необхідними знаннями, навичками, компетентностями для інтеграції в суспільство, здатних навчатися впродовж  усього життя.

Протягом Року англійської мови в Украхні вчителі англійської мови закладу були постійними активними учасниками міжнародних, регіональних, міських науково-практичних конференцій, семінарів, тренінгів. засідань творчих груп тощо.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рекомендації:

  1. Адміністрації школи:

    1. Відзначити позитивний досвід роботи вчителів англійської мови           Іщук А.П.,  Керницької В.В.,  Кінас  О.В.,  Костюкович О.П.,  Федорчук О.В.,  Павлюка Т.Ф., Ткачук А.О., Бондар І.В.,
    2. Створювати належні умови для професійного зростання, самоосвіти, дослідницької і творчої діяльності учителів, забезпечувати процес викладання та навчання  англійської мови  сучасними технічними засобами з метою модернізації процесу навчання та виховання,  впровадження високих стандартів якості й інновацій в освітній процес.

                                                                             Постійно

  1.  Створити комп’ютеризований інформаційно-методичний центр на базі  шкільної бібліотеки з метою створення умов для постійного підвищення  професійного рівня вчителів та якості викладання.

                                                                                 Протягом 2015-2016  н.р.

  1. Сприяти атестації кабінету англійської мови №14 (відповідальна  Ткачук А.О.).

                                                                                                        ІІ семестр 2015-2016 н.р.

                                                               

  1. Заступнику директора з науково-виховної роботи Вареник М.С.:

    1. Вести контроль за викладанням іноземної мови в школі.

                                                                             Постійно     

2.2.Продовжувати  ретельно аналізувати рівень сформованості знань, умінь та навичок з усіх видів мовленнєвої діяльності учнів школи.

                                                                             Постійно

3.Керівнику методичного об’єднання вчителів іноземних мов:

     3.1. Обговорити результати вивчення стану викладання англійської мови  

            на черговому засіданні, розробити заходи щодо усунення недоліків.

Січень, 2016 р.

    3.2. Продовжувати сприяти вдосконаленню науково-теоретичної,

             психолого-педагогічної, методичної і фахової підготовки вчителів

             англійської мови з метою надання якісної базової і повної загальної

             середньої освіти.

                                                                                                  Постійно

3.3. Сприяти засвоєнню і впровадженню найбільш ефективних технологій,  

        методів і методик навчання іноземної мови.

                                                                                                 Постійно

4.   Вчителям англійської  мови:

4.1. Забезпечувати належний методичний рівень викладання англійської  мови, застосовуючи інноваційні технології, ефективні форми і методи         з метою забезпечення високих стандартів якості.

Постійно

4.2. Систематично працювати над формуванням орфографічних, фонетичних, ритміко-інтонаційних, лексичних та граматичних умінь і навичок учнів, продовжувати впроваджувати диференційовану систему тренувальних вправ з метою формування їх мовної та мовленнєвої компетенції.

Постійно

4.3. Провести в кабінетах англійської мови систематизацію навчально-наочних

       посібників, роздаткових, дидактичних, наочних   матеріалів по класах за

        темами з метою   раціонального використання робочого часу, підвищення

       ефек­тивності праці вчителя.

                                                                                            Протягом 2015-2016 н.р.

4.4. Забезпечувати оптимальні умови для організації навчально-виховного процесу з іноземних мов та реалізації завдань відповідно до вимог нових Державних стандартів початкової та  базової і повної загальної середньої освіти. з метою атестації кабінетів англійської мови.

Постійно

 

 4.5. Докладати максимально ефективних зусиль для  виявлення, підтримки

        обдарованих учнів, розвитку Їх творчих здібностей, здійснювати 

        педагогічний супровід їх науково-дослідницької діяльності.

Постійно

  4.6. Продовжувати брати участь  у  методичних  заходах міського,  

     обласного рівнів.

                                                                                        Постійно

 5. Практичному психологу:

5.1.  Розробити систему заходів з діагностики та  психолого-педагогічного консультування педагогів, учнів та батьків з метою надання рекомендацій щодо уникнення помилок у визначенні реальних можливостей, здібностей та інтересів учнів до навчання та розробки дієвих шляхів їхньої взаємодії під час навчального процесу.

 

                                                                              Протягом 2015-2016 н.р.

     5.2. Розробити заходи для забезпечення соціально-психологічної підтримки

          учня 3 класу Володимира Жалоби.

                                                                              Протягом 2015-2016 н.р.

     5.3. Здійснювати супровід виявлення, підтримки обдарованих  учнів.

                                                                                        Постійно

 

Закрити меню