Рівненська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів «Центр надії»

ім. Надії Маринович Рівненської міської ради

 

НАКАЗ

 

03.09.2018                                                                                                                                                            № 209

                                                                                    

Про затвердження  режиму роботи  школи

на 2018-2019 навчальний рік

 

З метою чіткої організації освітнього процесу, відповідно до Правил внутрішнього розпорядку

НАКАЗУЮ:

  1. Затвердити режим роботи школи на 2018-2019 навчальний рік (Додаток).
  2. Встановити днем проведення директором особистого прийому громадян – вівторок, години прийому – 14.00 – 17.30.
  3. Встановити початок робочого дня педагогічних працівників протягом навчального року (крім канікул) – за 15 хвилин до початку уроків згідно з розкладом, педагогам 1 класу – о 08.00 год., під час канікул – о 10.00 год.
  4. Вважати обов’язковою реєстрацію у книзі обліку відпрацювання робочого часу фактичного початку й закінчення роботи (відповідно до середнього тижневого навантаження) педагогічних працівників школи під час канікул 2018-2019 н.р.
  5. Вважати обов’язковою реєстрацію у книзі обліку відпрацювання робочого часу фактичного початку й закінчення роботи  спеціалістів, педагога-організатора, практичного психолога, соціального педагога протягом навчального року.
  1. Вважати основною вимогою до всіх працівників школи розпочинати та закінчувати робочий день із ознайомлення з  оголошеннями.
  2. Вважати обов’язковим відвідування педагогічними працівниками інструктивно-методичних нарад кожного 2, 4 тижня, у понеділок.
  3. Класним керівникам закріпити за кожним учнем постійне робоче місце. План-схему закріплення робочих місць за учнями розмістити в класному журналі.
  4. Відповідальність за збереження майна, санітарний стан класних кімнат та кабінетів покладається на класних керівників, вчителів-предметників та завідувачів кабінетів.
  5. Відповідальність за перехід учнів початкової школи із кабінету у кабінет покласти на вчителів, що проводять попередній та наступний уроки згідно з розкладом.
  6. Відповідальність за супровід учнів початкової школи на урок фізкультури покласти на вчителя фізичної культури (згідно з розкладом та посадовою інструкцією).
  7. Зобов'язати учителів, які проводять останні уроки, супроводжувати учнів до гардеробу та забезпечувати порядок під час виходу учнів зі шкільного вестибюлю й подвір'я.
  8. Відповідальність за організований вихід дітей зі школи (протягом  30   хвилин після останнього уроку) покладається на чергового учителя та учителів, які проводять останні уроки.
  9. Класним керівникам 1-4 класів систематично проводити роз’яснювальну роботу з батьками учнів щодо своєчасного прибуття батьків до школи після уроків з метою супроводу дітей додому.
  10.  Дозволити учням початкових класів самостійно добиратися додому за умови наявності відповідної заяви від батьків учнів.
  11. Позакласні заходи проводити відповідно до плану, затвердженого директором. Проведення всіх позакласних заходів дозволити лише до 20.30 год.
  12. Відвідування учнями виставок, музеїв, проведення екскурсій, подорожей тощо здійснювати тільки у відповідності до наказу директора школи.
  13. Після завершення подорожей, екскурсій, відвідування виставок, музеїв, та інших позакласних заходів вчителю, який призначений наказом відповідальним за проведення такого заходу,  інформувати директора школи.
  14. Чергування у закладі   здійснювати відповідно до графіків (додаток).
  15. Затвердити порядок щоденного чергування:

    Контроль за організацією та здійсненням чергування у школі забезпечується черговим адміністратором.

    1. Контроль за чергуванням класу забезпечується класним керівником.
    2. Відповідні записи про хід чергування в журналі обліку чергування класів здійснюються класним керівником чергового класу.
    3. Звіти про здійснення чергування класним керівником подаються черговому адміністратору до 16.30 хв.
    4. Зауваження та відгуки про здійснення чергування  вчителями подаються черговому адміністратору протягом дня чергування.
    5. Відповідні записи про хід чергування в журналі обліку чергування членів адміністрації здійснюються черговим адміністратором.
  16. Затвердити порядок забезпечення класними керівниками контролю за відвідуванням учнями навчальних занять:

21.1. Забезпечується щоденний контроль за відвідуванням учнями навчальних занять з відповідним щоденним обліком у класному журналі.

21.2. З’ясовуються причини відсутності учня у кожному конкретному випадку, інформуються батьки про відсутність дитини протягом робочого дня.

21.3. Здійснюється співпраця з батьками щодо надання письмового пояснення причин відсутності учня (довідка, заява на ім’я директора).

  1. Заборонити педагогічним працівникам, черговим працівникам школи відпускати учнів з навчальних занять без попереднього погодження з черговим адміністратором.
  2. Посилити режим безпеки для недопущення внесення у приміщення вибухонебезпечних та інших предметів, що можуть завдати шкоди здоров’ю і життю учням, працівникам школи.
  3. Впровадити жорстку пропускну систему у приміщення школи з метою недопущення потрапляння у школу сторонніх осіб. Дозволити вхід у приміщення такої категорії осіб виключно з дозволу адміністрації закладу та у супроводі чергового працівника.
  4.  Черговим працівникам забезпечити обов’язкову реєстрацію у спеціальному журналі відвідувачів (діти інших шкіл, батьки та сторонні особи) при вході до школи.
  5. Черговим працівникам забезпечити посилений контроль за перебуванням на території школи, особливо у приміщенні, осіб, не причетних до проведення навчального процесу.
  6. Учням школи дотримуватися вимог Статуту щодо обов’язкового носіння шкільної форми.
  7. Вважати обов'язковим ведення щоденників для кожного учня.
  8. Встановити такі вимоги до відвідування школи батьками (особами, які їх замінюють) учнів:

    Батькам  (особам, які їх замінюють), які здійснюють супровід дітей до або після школи, не заходити в приміщення школи, чекати дітей на подвір’ї школи після закінчення навчальних занять.

    1. В окремих випадках (негода, термінові особисті питання) батькам учнів дозволити заходити лише до вестибюлю школи, що розташований на першому поверсі.
    2. З метою дотримання належних санітарно-гігієнічних умов у приміщенні школи заборонити батькам учнів заходити до гардеробу, класних кімнат, що розташовані на першому та другому поверхах.
    3. За потреби вирішення особистих питань (зустріч із класним керівником, вчителем, адміністрацією, написання заяви тощо) батькам необхідно повідомити про мету відвідування школи чергового працівника.
    4. Встановити єдиним днем отримання батьками індивідуальних консультацій з педагогічними працівниками школи п’ятницю.
  9. Заборонити допуск сторонніх осіб на уроки без дозволу адміністрації.
  10.  Заборонити відволікання педагогічних працівників від виконання професійних обов’язків, учнів – від навчальних занять для проведення інших видів діяльності (підготовка до проведення свят, заходів тощо).

32.  Заборонити паління вчителями, учнями та батьками учнів у приміщенні та на території школи.

  1. Заборонити проведення будь-яких торгових операцій у приміщенні школи, за винятком шкільної їдальні.
  2. Заборонити проведення у школі додаткових послуг, не передбачених навчальним планом.
  3. У разі виникнення надзвичайних ситуацій  всім працівникам школи  діяти у відповідності до плану дій під час надзвичайних ситуацій.
  4. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

                    

Директор  школи                                                                                                   О.Шенкнехт