Рівненська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів «Центр надії»

ім. Надії Маринович Рівненської міської ради

 

НАКАЗ

 

 

01.09.2017                                                                                                        № 188

                                                                                    

Про затвердження  режиму роботи  школи

на 2017-2018 навчальний рік

 

З метою чіткої організації навчально-виховного процесу, відповідно до Правил внутрішнього розпорядку та  рішення ради школи (протокол № 9 від 30.08.2017)

 

НАКАЗУЮ:

 

  1. Затвердити режим роботи школи на 2017-2018 навчальний рік (Додаток).
  2. Встановити днем проведення  особистого прийому громадян директором школи – вівторок, години прийому – 14.00 – 17.30.
  3. Встановити початок робочого дня протягом навчального року (крім канікул): для педагогічних працівників, які працюють у 2-11 класах, за 15 хвилин до початку уроків, для  педагогічних  працівників, які працюють у перших класах – за 30 хвилин до початку уроків.
  4. Встановити початок робочого дня під час канікул для педагогічних працівників школи – 10.00 год.
  5. Вважати обов’язковою реєстрацію у книзі обліку відпрацювання робочого часу фактичного початку й закінчення роботи (відповідно до середнього тижневого навантаження) педагогічних працівників школи під час канікул 2017-2018 н.р.
  6. Вважати обов’язковою реєстрацію у книзі обліку рєстрації робочого часу  спеціалістів, педагога-організатора, практичного психолога, соціального педагога, інженера-програміста, лаборанта.
  7. Вважати основною вимогою до всіх працівників школи розпочинати та закінчувати робочий день із ознайомлення з  оголошеннями.
  8. Забезпечити посилений контроль за перебуванням на території школи, особливо у приміщенні, осіб, не причетних до проведення навчального процесу.
  9. Впровадити жорстку пропускну систему у приміщення школи з метою недопущення потрапляння у школу сторонніх осіб. Дозволити вхід у приміщення такої категорії осіб виключно з дозволу адміністрації закладу та у супроводі чергового працівника.
  10.  Посилити режим безпеки з метою недопущення внесення у приміщення вибухонебезпечних та інших предметів, що можуть завдати шкоди здоров’ю і життю учнів, працівників школи.
  11.  Черговим працівникам забезпечити обов’язкову реєстрацію у спеціальному журналі відвідувачів (діти старших класів інших шкіл, батьки та сторонні особи) при вході до школи.
  12.   Встановити  днем  отримання індивідуальних консультацій батьками школи п’ятницю.
  13.  Заборонити допуск сторонніх осіб на уроки без дозволу адміністрації.
  14.  Заборонити відволікання педагогічних працівників від виконання професійних обов’язків, учнів – від навчальних занять для проведення інших видів діяльності.
  15.  Заборонити відпускати учнів з навчальних занять без попереднього погодження з черговим адміністратором.
  16.  Учням школи дотримуватися вимог Статуту щодо обов’язкового носіння шкільної форми.
  17.  Ведення щоденників вважати обов'язковим для кожного учня.
  18.  Класним керівникам закріпити за кожним учнем постійне робоче місце. План-схему закріплення робочих місць за учнями розмістити в класному журналі.
  19.  Відповідальність за збереження майна, санітарний стан класних кімнат та кабінетів покласти на класних керівників, вчителів-предметників та завідувачів кабінетів.
  20.  Затвердити порядок здійснення класними керівникам контролю за відвідуванням учнями навчальних занять:

20.1. Забезпечення щоденного контролю за відвідуванням учнями навчальних занять з відповідним щоденним обліком у класному журналі.

20.2. З’ясування причини відсутності учня у кожному конкретному випадку, інформування батьків протягом дня про відсутність дитини.

20.3. Співпраця з батьками щодо надання письмового поясненння причин відсутності учня (довідка, заява на ім’я директора).

  1.   Класному керівнику чергового класу здійснювати відповідні записи про хід чергування в журналі обліку чергування класів.
  2.  Вчителям, які здійснюють чергування відповідно до визначеного розкладу, подавати зауваження та відгуки про хід чергування черговому адміністратору протягом робочого дня.
  3.  Класним керівникам подавати звіти про здійснення чергування черговому адміністратору до 16.30 хв.
  4.   Черговому адміністратору здійснювати відповідні записи про хід чергування в журналі обліку чергування членів адміністрації.
  5.  Відповідальність за перехід учнів початкової школи із кабінету у кабінет відповідно до розкладу уроків покласти на вчителів, що проводять попередній та наступний уроки.
  6.  Відповідальність за супровід учнів початкової школи на урок фізкультури покласти на вчителя фізичної культури (згідно з розкладом та посадовою інструкцією).
  7.  Зобов'язати учителів, які проводять останні уроки, супроводжувати учнів до гардеробу та забезпечувати порядок під час виходу учнів зі шкільного вестибюлю й подвір'я.
  8.  Відповідальність за організований вихід дітей зі школи (протягом  30   хвилин після останнього уроку) покладається на чергового учителя та учителів, які проводять останні уроки.
  9.  Класним керівникам 1-4 класів систематично проводити роз’яснювальну роботу з батьками учнів щодо своєчасного прибуття батьків до школи після уроків з метою супроводу дітей додому.
  10.  Дозволити учням початкових класів самостійно добиратися додому за умови наявності відповідної заяви від батьків учнів.
  11.  Відвідування учнями виставок, музеїв, проведення екскурсій, подорожей тощо здійснювати тільки у відповідності до наказу директора школи.
  12.  Після завершення подорожей, екскурсій, відвідування виставок, музеїв, та інших позакласних заходів вчителю, який призначений наказом відповідальним за проведення такого заходу, інформувати директора школи.
  13.  Позакласні заходи проводити відповідно до плану, затвердженого директором школи. Завершувати проведення позакласних заходів у школі не пізніше  20.30 год.
  14.  Вважати обов’язковим відвідування педагогічними працівниками інструк-тивно-методичних нарад кожного 2, 4 тижня, у понеділок.
  15.  Заборонити проведення будь-яких торгових операцій у приміщенні школи, за винятком шкільної їдальні та буфету.
  16.  Заборонити паління вчителями та учнями на території школи.
  17.  Заборонити проведення додаткових послуг, не передбачених навчальним планом.
  18.  У разі виникнення надзвичайних ситуацій всім працівникам діяти у відповідності до плану дій під час надзвичайних ситуацій.
  19.  Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

        

       Директор  школи                                                          О.Шенкнехт