План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу у Рівненській спеціалізованій школі «Центр надії» на 2019 – 2020 н.р.

№ п/п Назва заходу Цільова аудиторія Термін виконання Відповідальний  
 Діагностичний напрям
1 Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах Вересень Психолог школи  
2 Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:

–      спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;

–      опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;

–      психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;

–      соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах;

–      визначення рівня тривоги та депресії учнів.

Усі категорії учасників освітнього процесу Упродовж року Класні керівники,

практичний психолог школи

 
3 Діагностика стану психологічного клімату класу 1-11 Упродовж року Психолог школи  
 Управлінський напрям
1 Засідання методичного об’єднання класних керівників «Забезпечення створення безпечного освітнього середовища» Педагогічні працівники Вересень Заступник директора з ВР, голова МО класних керівників  
2 Забезпечити підвищення кваліфікації психологічної служби щодо виявлення, протидії та попередженню булінгу Практичний психолог, соціальний педагог Продовж року Адміністрація  
3 Розробка Кодексу безпечного освітнього середовища Всі учасники освітнього процесу Вересень-Грудень Заступник директора з ВР  
4 Проведення Тижня протидії булінгу Всі учасники освітнього процесу Вересень Заступник директора з ВР  
5 Загальношкільні батьківські збори «Безпечна взаємодія дорослих та дітей в освітньому процесі. Кодекс безпечного освітнього середовища» Батьки здобувачів освіти Грудень Керівник закладу

 

 
Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» 1 – 11 Упродовж року Психолог школи  
6 Контроль стану попередження випадків  булінгу Нарада при директорі Квітень Директор школи  
7 Проведення спільних заходів з протидії булінгу з національною поліцією України 1-11 Упродовж року Заступник директора з ВР  
8 Проходження онлайн курс з протидії булінгу та дискримінації у школі на платформі EdEra Педагогічні працівники Упродовж року Адміністрація  
9 Керуватися у роботі спеціальною рубрикою «Корисні посилання щодо теми антибулінгу», що розміщена на офіційному сайті Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» (www.imzo.gov.ua). Педагогічні працівники Упродовж року Адміністрація  
Просвітницький напрям
1 Проведення ранкових зустрічей  з метою формування навичок дружніх стосунків 1-4 Упродовж року Класні керівники  
2 Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять 1-11 Упродовж року Класні керівники  
3 Робота відеозалу . Перегляд кінострічок відповідної спрямованості 5 – 11 Упродовж року Класні керівники

 

 
4 Засідання дебатного клубу «Як довіряти й бути вдячним» 9-11 Січень Вчитель історії та правознавства  
5 Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творів, на уроках історії 1-11 Упродовж року Класні керівники, учителі літератури, історії  
6 Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права. Обговорення антибулінгового законодавства. 1-11 10-14 грудня Класні керівники, учитель правознавства, практичний психолог школи  
7 Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Сильні духом» 1-11 21-25 січня Класні керівники  
 Психологічний напрям
1 Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час 1-11 Упродовж року Психолог школи  
2 Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу 1-11 Упродовж року Психолог школи  
3 Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу 1-11 Упродовж року Психолог школи  
4 Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» 1 – 11 Упродовж року Психолог школи

 

 
Закрити меню