ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор школи

_______ О. Шенкнехт

 

 

План

заходів щодо профілактики булінгу

2018 – 2019 н.р.

№ п/п

Назва заходу

Цільова аудиторія

Термін виконання

Відповідальний

 Діагностичний етап

1

Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах

 

Вересень

Психолог школи

2

Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:

–      спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;

–      опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;

–      психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;

–      соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах;

–      визначення рівня тривоги та депресії учнів.

Усі категорії учасників освітнього процесу

Упродовж року

Класні керівники,

практичний психолог школи

 Інформаційно-профілактичні заходи

1

Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі »

Методична кухня класних керівників

Жовтень

Заступник директора з ВР

 

2

Розробка пам’ятки «Маркери булінгу»

Педагогіч-

ний колектив

Жовтень

Заступник директора з ВР

3

Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільній батьківській конференції

Батьки здобувачів освіти

Грудень

Директор школи

 

4

Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом»

1 – 11

Упродовж року

Психолог школи

5

Контроль стану попередження випадків  булінгу

Нарада при директорі

Квітень

Директор школи

6

Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу»

Педагогіч-ний колектив

Березень

Психолог школи

7

Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню

Педагогіч-ний колектив

Упродовж року

Заступник директора з ВР

 

 Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти

1

Проведення ранкових зустрічей  з метою формування навичок дружніх стосунків

1-4

Упродовж року

Класні керівники

2

Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять

1-11

Упродовж року

Класні керівники

3

Робота відеозалу . Перегляд кінострічок відповідної спрямованості

5 – 11

Упродовж року

Класні керівники

 

4

Засідання дебатного клубу «Як довіряти й бути вдячним»

9-11

Січень

Вчитель історії та правознавства

5

Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творі, на уроках історії

1-11

Упродовж року

Класні керівники, учителі літератури, історії

6

Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу»

1-11

10-14 грудня

Класні керівники, учитель правознавства, практичний психолог школи

7

Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Сильні духом»

1-11

21-25 січня

Заступник директора з ВР

8

Проект «Зупиніться! Моя історія про булінг і кібергбулінг»

5-8

Лютий- квітень

Педагог-організатор

 Психологічний супровід

1

Діагностика стану психологічного клімату класу

1-11

Упродовж року

Психолог школи

2

Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час

1-11

Упродовж року

Психолог школи

3

Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу

1-11

Упродовж року

Психолог школи

4

Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу

1-11

Упродовж року

Психолог школи

Робота з батьками

1

Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі»

1-11

Упродовж року

Класні керівники

2

Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини

1-11

Упродовж року

Психолог школи

3

Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті»

За запитом

Січень – Лютий

Психолог школи

4

Інформаційна робота через інтернет-сторінки

 

Упродовж року

Заступник директора з ВР